Thrillerul The Exorcism cu Russell Crowe are premiera la cinema – Cronica de Divertisment

1. Thrillerul „The Exorcism” („Exorcism: Mântuirea”) cu Russell Crowe și Sam Worthington în rolurile principale are astăzi premiera la cinema. Russell Crowe interpretează rolul lui Anthony Miller, un actor chinuit, ale cărui păcate îl posedă în timp ce filmează un horror supranatural. Aflată pe aceleași platouri de filmare, fiica lui, Lee (Ryan Simpkins), observă comportamentul lui ciudat și înțelege că ceva sinistru a pus stăpânire pe el.

2. Animația „Despicable Me 4” („Sunt un mic ticălos 4”) are de asemenea premiera la cinema. În cea de-a patra parte a popularei serii, Gru, Lucy, Margo, Edith și Agnes primesc un nou membru în familie, pe Gru Jr., al cărui scop pare acela de a-și chinui tatăl. Când Gru are de înfruntat un nou dușman în persoana lui Maxime Le Mal și a prietenei sale Valentina, familia este nevoită să-și ia tălpășița.

3. Thrillerul „Love Lies Bleeding” („Dragoste, minciuni și sânge”) poate fi urmărit pe marile ecrane. Acțiunea se petrece la finalul anilor ‘80, când Lou administrează o sală de sport într-un mic oraș rural din Nevada și o întâlnește pe Jackie, o culturistă aflată în trecere prin oraș. Între cele două se naște o poveste de dragoste tumultoasă, însă relația lor dă naștere la o serie de crime și violențe, fiind prinse în rețeaua familiei criminale a lui Lou.

4. Filmul de acțiune „Godzilla x Kong: The New Empire” („Godzilla x Kong: Un nou imperiu”), care a avut premiera la cinema în luna martie, este disponibil acum și pe platforma Max. Noua producție din franciza Monsterverse îi surprinde pe Kong și Godzilla în fața unei amenințări majore la adresa omenirii și dezvăluie bătălia care a condus la formarea Titanilor.

5. Drama „Past Lives” („Din alte vieți), care a avut premiera la cinema în septembrie 2023, poate fi urmărită începând de astăzi pe platforma de streaming Max. Nora și Hae Sung au o conexiune specială în adolescență și se reîntâlnesc după 20 de ani în New York. Pe parcursul unei săptămâni, ei își confruntă noțiunile despre iubire și destin.

Promo: Pe 26 iulie, Deadpool și Wolverine își unesc forțele într-un film de acțiune și aventură care va redefini limitele supereroilor. Nu rata avanpremierele exclusive pe 24 iulie după ora 19:00 și pe 25 iulie toată ziua. Aventura începe acum, biletele s-au pus în vânzare!

6. Documentarul sportiv „Receiver” va avea premiera pe platforma de streaming Netflix miercuri, 10 iulie. Producția analizează cinci dintre cei mai buni „receiveri” de pase din campionatul de fotbal american pe parcursul sezonului 2023: Davante Adams, Justin Jefferson, George Kittle, Deebo Samuel și Amon-Ra St. Brown.

7. Al treilea sezon al serialului „The Outlaws” („Proscrișii”) va avea premiera pe platforma de streaming Max joi, 11 iulie. Serialul spune povestea unui grup de necunoscuți din medii diverse forțați să presteze muncă în serviciul comunității. În noul sezon, protagoniștii se luptă să supraviețuiască după apariția neașteptată a unui fost coleg care le pune viețile în pericol.

8. Filmul misterios „Sunny” va putea fi urmărit pe platforma de streaming Apple TV+ începând de miercuri, 10 iulie. Viața unei femei americane care trăiește la Tokyo este dată peste cap în momentul în care soțul și fiul ei dispar în mod misterios în urma unui accident aviatic. Drept consolare, aceasta îl primește pe Sunny, un robot domestic dezvoltat de compania la care lucra soțul ei.

9. Filmul „Amsterdam” are premiera pe platforma de streaming Max duminică, 7 iulie. Bazat pe conspirația politică Business Plot din Statele Unite din 1933, filmul spune povestea a trei prieteni (un avocat, un doctor și o asistentă medicală) care se reunesc pentru a investiga evenimentele de după moartea misterioasă a fost fost general american.

10. Noul serial „Dexter: Original Sin” va fi disponibil în România pe platforma SkyShowtime. Producția este un prequel pentru celebrul serial „Dexter” produs între 2006-2013, iar acțiunea se petrece în 1991 și va prezenta modul în care Dexter, atunci în vârstă de 20 de ani, a comis prima lui crimă. Rolul lui Dexter este interpretat de Patrick Gibson. Pentru moment, noul serial nu are o dată de lansare. (Pagina de Seriale)

“The Concert drive-in!” în acest weekend, la Romexpo – Cronică de Divertisment
Documentarul “colectiv” este propunerea României la premiile Oscar 2021/S-au redeschis cinematografele in Bucuresti – Cronica de Divertisment