Pentru prima oară, tehnologia de recunoaștere facială este folosită pe un aeroport din Marea Britanie – Cronica de Tehnologie
1. Facebook a lansat patru noi dispozitive din seria Portal, cu prețuri cuprinse între $129 și $279. Trei dintre cele patru au ecran, în vreme ce Portal TV ($149) se conectează prin HDMI la un televizor. Una dintre noutăți este suportul pentru WhatsApp. (Profit.ro)
2. Pentru prima oară, tehnologia de recunoaștere facială este folosită pe un aeroport din Marea Britanie. Gatwick Airport va verifica astfel identitatea pasagerilor, care nu vor fi scutiți totuși de verificarea actelor de identitate. (BBC)
3. Apple Watch rămâne cel mai bun smartwatch de pe piață, conform review-urilor la Series 5. Cea mai notabilă noutate a device-ului care va fi disponibil începând de mâine pentru $399 respectiv $499 este modul always-on. (The Verge)
4. Directorul de Corporate PR al Apple, Steve Dowling, părăsește compania după 16 ani. Dowling, care a fost șeful pe partea de comunicare la Apple în ultimii 5 ani, este un fost jurnalist CNBC. (VOX)
5. Adobe a avut venituri de $2.83 miliarde în Q3, cu 24% mai mari decât în urmă cu un an. Compania se așteaptă la venituri de 2.97 miliarde pentru Q4, mai puțin decât estimarea analiștilor de $3.03 miliarde. (Reuters)
6. Gigantul american AT&T ar putea să renunțe la DirecTV, divizia sa de televiziune prin satelit, ca urmare a numărul în crește de dezabonări. AT&T cumpărase DirecTV în 2015 pentru $49 miliarde. (WSJ)
7. Yves Maitre, care vine de la Orange, este noul CEO HTC. Producătorul taiwanez ale cărui venituri s-au redus în ultimii 7 ani, se va concentra pe tehnologii 5G, VR și AI. (Engadget)
8. IBM pregătește lansarea unui quantum computer cu 53 qubiți. Sistemul va face parte din Quantum Computation Center, deschis în News York, și va fi disponibil clienților IBM Q Network. (TechCrunch)
9. Compania de sisteme automatizate pentru agricultură FarmWise a primit o finanțare de $14.5 milioane. FarmWise dezvoltă o mașinărie care depistează și extrage buruienile din plantații și care se află în prezent în stadiu de prototip. (TechCrunch)
10. Instagram și Facebook au anunțat măsuri pentru combaterea conținutului care promovează produse de slăbire și operații de înfrumusețare. În primul rând, acest gen de conținut nu va mai fi afișat celor care nu au împlinit 18 ani. În al doilea rând, postările care promovează produse și intervenții “miraculoase” vor fi șterse. (Profit.ro)