Filmul SF A Quiet Place: Day One are premiera la cinema – Cronica de Divertisment

1. Filmul SF „A Quiet Place: Day One” („Fără zgomot: Ziua 1”) este premiera săptămânii în cinematografele din România. Producția este un prequel la filmul inițial al seriei din 2018 și dezvăluie modul în care a avut loc inițial invazia din New York a extratereștilor care nu văd, dar atacă pe baza sunetelor generate de oameni.

2. Premiera europeană a săptămânii este drama biografică „Bastarden” („Bastardul”). Acțiunea se petrece în 1755, când căpitanul Ludvig Kahlen cucerește nordul Danemarcei și primește titlu nobiliar după ce construiește o colonie. Acesta intră însă în conflict cu nobilul Frederick de Schinkel, care decide să distrugă noua colonie în care au fugit menajera lui și soțul acesteia.

3. Noul serial documentar „Sprint” va avea premiera pe platforma de streaming Netflix marți, 2 iulie. Documentarul sportiv urmărește atleți celebri precum Sha’Carri Richardson, Noah Lyles și Shericka Jackson în care pregătirilor mentale pentru marile cometiții la care participă.

4. Filmul de comedie „Space Cadet” va putea fi urmărit pe platforma de streaming Amazon Prime Video începând de joi, 4 iulie. Emma Roberts interpretează rolul unei tinere care își falsifică aplicația pentru a fi inclusă într-un program de antrenament pentru astronauți. Chiar dacă nu are pregătirea necesară, ea încearcă să-i convingă pe conducătorii programului că merită să ajungă în spațiu înainte ca frauda să fie descoperită.

5. Platforma de streaming Skyhowtime a anunțat că ultimele 6 episoade din al cincilea sezon al serialului „Yellowstone” vor fi disponibile pe platformă începând din 14 noiembrie, la aproximativ doi ani de la lansarea primelor 8 episoade ale sezonului.

6. Platforma de streaming Max a publicat un nou teaser pentru noul serial „The Penguin” („Pinguinul”) din universul DC Comics, care va avea premiera în luna septembrie. Serialul cu 8 episoade îl are în rolul principal pe Colin Farrell, care își interpretează din nou rolul din filmul „The Batman”. (Warner Bros. Discovery)

7. Apple a anunțat că noul serial thriller „Disclaimer” va avea premiera pe platforma Apple TV+ în 11 octombrie. Serialul este produs de Alfonso Cuaron și îi are printre protagoniști pe Cate Blanchett și Kevin Kline. Primele două episoade vor avea premiera simultan, pentru ca ulterior să apară câte un episod pe săptămână până în 15 noiembrie. (Variety)

8. Netflix analizează opțiunea de a lansa o versiune gratuită a platformei de streaming care să fie suportată integral de reclame. Noua versiune ar urma să fie disponibilă în Europa și Asia cu scopul de a genera o creștere a numărului de utilizatori. Pe piața din România, cel mai accesibil abonament Netflix costă în prezent 5 euro pe lună și nu include reclame. (Bloomberg)

9. Orchestra Simfonică București va susține luni, 1 iulie, de la ora 19:00, spectacolul „O simfonie Rock’n’Roll”, în care va transforma „Anotimpurile” lui Antonio Vivaldo într-un eveniment rock cu chitare electrice și viori. Spectacolul va avea loc la Opera Națională Română din Cluj-Napoca. (IaBilet)

10. A treia ediție a festivalului de muzică rock „Bikers for Humanity Rock Fest” are loc în weekendul 28-30 iunie la Summer Camp Brezoi din localitatea Brezoi. Printre trupele care au confirmat prezența se numără Trooper, Luna Amară, Cargo, Bucovina sau Phoenix, iar prețurile sunt de 150 lei pe zi sau 400 lei pentru un abonament pe trei zile. (IaBilet)

Primele trei episoade ale serialului-documentar “Harry & Meghan” sunt disponibile pe Netflix – Cronica de Divertisment
Festivalul Internațional de Teatru Sibiu începe astăzi – Cronica de Divertisment