BMW a început să vândă pe bază de abonament mai multe facilități pentru mașinile sale – Cronica de Tehnologie

1. BMW a început să vândă pe bază de abonament mai multe facilități pentru mașinile sale, începând cu încălzirea scaunelor, care costă $18 pe lună, $180 pe an, $300 pe trei ani sau $415 permanent. Printre celelalte funcții pe care BMW le vinde pe bază de abonament se numără încălzirea volanului, folosirea camerelor video pentru înregistrare și pachetul IconicSounds Sport. (The Verge)

2. Meta renunță la contractul cu ABM Industries, un furnizorul de servicii pentru îngrijirea birourilor care se ocupa de sediul companiei din Silicon Valley. Vor fi afectați de încetarea colaborării 368 de angajați ABM Industries, de la cei care făceau curat în bucătărie, până la supraveghetori și manageri. (CNBC)

3. Walmart comandă 4.500 de vehicule electrice de la Canoo pentru livrări last-mile. Vehiculele vor fi livrate începând cu anul viitor, iar Walmart are opțiunea de a mai comanda alte 10.000. În ianuarie, Walmart a comandat 5.000 de EV-uri de la BrightDrop, startup deținut de General Motors. (Ars Technica)

4. Apple și LoveFrom (firma de design a lui Jony Ive) nu au mai prelungit contractul de colaborare semnat în 2019. Când Jony Ive a plecat de la Apple pentru a înființa LoveFrom, cele două părți au promis vă vor colabora mulți ani, iar Apple și-a achiziționat serviciile LoveFrom printr-un contract multianual de peste $100 de milioane. Între timp, executivii Apple au devenit nemulțumiți de câți bani îi plătește compania lui Ive și de faptul că unii designeri au ales să plece pentru a lucra cu acesta. (Profit.ro)

5. YouTube TV a ajuns să aibă peste 5 milioane de utilizatori, în numărătoare fiind, însă, incluși și cei care folosesc versiunea gratuită de testare. Serviciul de $65 pe lună devine, astfel, cel mai mare furnizor de TV online din SUA. (Variety)

6. În jur de 10.000 de organizații au fost vizate încă din septembrie anul trecut de un atac de phishing care avea ca țintă datele de logare pentru Office 365. Atacul folosește un proxy plasat între conturile utilizatorilor și serverele de lucru, interceptând datele de logare, inclusiv codurile 2FA. (Ars Technica)

7. Casca de realitate mixtă Magic Leap 2 va fi lansată pe 30 septembrie și va costa de la $3,300, cu $1,000 mai mult decât versiunea din 2018. Noul model promite un câmp mai larg de vizualizare și va fi vândut în trei versiuni, care vor diferi în funcție de domeniul de folosire și suportul software. Cea mai scumpă versiune va costa $5,000. (The Verge)

8. YouTube oferă, în sfârșit, suport picture-in-picture pe iPhone și iPad la nivel global, însă, doar pentru abonații Premium. Asta pentru a nu permite ascultarea gratuită în fundal a muzicii, funcție pe care serviciul vrea să o ofere doar abonaților Premium. (MacRumors)

9. Nothing și-a prezentat primul smartphone, pe care-l numește Phone 1 și pe care-l va vinde începând cu €469. Primul telefon al startup-ului înființat de Carl Pei (co-fondator OnePlus) se remarcă printr-un sistem de lumini pe spate, care joacă mai multe roluri, de la însoțirea notificărilor, până la indicarea încărcării complete a bateriei. (The Verge)

10. TikTok a decis să nu mai pună în aplicare în Europa, cel puțin temporar, o schimbare a politicii de intimitate prin care își dădea singur voie să urmărească utilizatorii în vederea targetării cu reclame fără a mai cere acceptul acestora. Schimbarea de politică trebuia să intre în vigoare miercuri, însă, s-a decis suspendarea după o vizită a comisiei irlandeze pentru protecția datelor. (TechCrunch)

Ți-ar mai putea plăcea
TikTok lansează grupurile de discuții – Cronica de Tehnologie
Mai bine de un sfert din codul nou folosit de Google este generat de AI și verificat de programatori – Cronica de Tehnologie