Clienții Amazon fac cumpărături de $11.000 pe secundă – Cronica de Business
1. Clienții Amazon fac cumpărături de $11.000 pe secundă, gigantul american fiind unul dintre „câștigătorii” crizei. (The Guardian)
2. Volumul total al investițiilor imobiliare în România în primele trei luni din 2020 a fost de €120,9 milioane, dintre care 85% au fost achiziții de birouri și spații industriale. Cea mai mare tranzacție pe piața de birouri a fost achiziția de către Globalworth a 50% din acțiunile proiectului Renault Bucharest Connected din vestul Bucureștiului, în timp ce pe sectorul industrial tranzacția record a trimestrului a fost reprezentată de achiziția Equest Logistic Park de către CTP, pentru €30 milioane. (Profit.ro)
3. Gousto, o companie londoneză care livrează cutii de ingrediente pentru mâncare pe care clientul și-o prepară singur, a atras investiții în valoare de £33 milioane. (Tech Crunch)
4. Retailerul de modă Zara și-a schimbat strategia în contextul în care nu mai poate face ședințe foto: a trimis hainele la fotomodele, care s-au pozat singure acasă. (Stylus)
5. Brokerul online Robinhood Markets este avansat în atragerea unei finanțări de $250 milioane de la un grup de investitori din care face parte și Sequoia Capital. Runda are loc la o evaluare de circa $8 miliarde. (Bloomberg)
Bonus:
6. Platforma de plăți digitale Stripe a atras finanțări de $600 milioane, la o evaluare de $36 miliarde. (Business Insider)
7. Volumul lucrărilor de construcții a crescut în primele două luni față de anul trecut ca serie brută cu 34,3%, iar ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate, cu 35%. (Profit.ro)
8. LVMH, cel mai mare grup din industria luxului, a înregistrat o scădere de 17% a vânzărilor în primul trimestru față de perioada similară a anului trecut, ca urmare a crizei. (Reuters)
9. Airbnb a obținut încă un împrumut în valoare de $1 miliard, de la mai multe fonduri de investiții, la o săptămână după ce și-a mai asigurat o astfel de finanțare. (Financial Times)
10. Compania americană GoPro, cunoscută mai ales pentru camerele video pentru sporturi extreme, a anunțat disponibilizează peste 20% din personal și închide birouri în întreaga lume, într-un plan de reorientare a sistemului său de vânzări, ca urmare a pandemiei coronavirus COVID-19. (Startup Cafe)