Angajații SoftBank, $15 miliarde în noul Vision Fund – Cronica de Business

1. Antreprenorii Pușa și Andrew Hack, care dețin brandul de mobilă Exotique, și familia Bâtlan, proprietară a brandului de încălțăminte Musette, au avizat vânzarea unei părți din fosta fabrică de încălțăminte Dâmbovița din București către compania Vastint România, parte a grupului suedez IKEA, la un preț de circa €12 milioane. Pe acest teren ar putea fi construite blocuri cu apartamente. (Profit.ro)

2. Gigantul Airbnb a înregistrat o creștere de peste 30% a cifrei de afaceri în primul trimestru. (Wall Street Journal)

3. Uber a numit un nou șef peste business-ul din Marea Britanie și Irlanda, cu o lună înainte ca licența de operare să îi expire în Londra. Compania a avut în trecut probleme în capitala Regatului Unit, unde i s-a oprit temporar dreptul de a opera. (Reuters)

4. SoftBank va investi până la $15 miliarde în noul Vision Fund, în numele propriilor angajați. (Financial Times)

5. Cifra de afaceri netă a producătorului de articole din cauciuc Artego a urcat în primele 6 luni cu 9,96%, la 81,97 milioane lei, de la 74,54 milioane lei în perioada similară a anului trecut. (Profit.ro)

Bonus:

6. Sodexo România a finalizat luna aceasta preluarea 7card, în cadrul unei tranzacţii începute în 2016, cu preluarea unui pachet de 20%, şi urmată de achiziţionarea a 40% dintre acţiuni în 2017. (News.ro)

7. Producătorul de fotolii şi canapele Italsofa România, subsidiara locală a grupului italian Natuzzi, a realizat în 2018 vânzări de 248 de milioane de lei (€53 milioane) la export, adică aproape 99% din cifra de afaceri raportată. (ZF)

8.  Compania Beyond Meat a semnat un parteneriat pentru introducerea burgerului vegan în cutiile de de produse destinate preparării de mâncare acasă ale HelloFresh în Statele Unite. (CNBC)

9. Compania olandeză WeTransfer, specializată în transferul de fișiere, a atras $35 milioane într-o nouă rundă de finanțare. (TechCrunch)

Ți-ar mai putea plăcea
Amazon, afaceri de $33 milioane pe oră – Cronica de Business
Cât valorează, de fapt, piața de e-commerce din România? – Cronica de Business