Un lanț de magazine testează vânzările de produse fără ambalaje, Forever 21 caută fonduri și Cosmopolis se extinde – Cronica de Business

1. Complexul rezidenţial Cosmopolis se extinde cu încă 7.000 de locuinţe noi, investiţie de 300 milioane euro, proiect în care este inclusă şi o şcoală pe care o va dona statului. (News.ro)

2. Producătorul de bijuterii Tiffany și-a reevaluat în scădere estimarea pentru profitul pe anul acesta, după ce vânzările în rândul turiștilor din SUA au scăzut cu 25%, în special în rândul celor chinezi. Compania a înregistrat un profit net în scădere cu 12%, până la $125,2 milioane, în primul trimestru al anului, încheiat la 30 aprilie. (CNBC)

3. Ieri au fost anunțate tranzacții în valoare totală de peste $40 miliarde în SUA, făcând prima zi din luna iunie a două cea mai „valoroasă” din acest an, după o tranzacție în valoare de $41 miliarde anunțată pe 18 martie. (Bloomberg)

4. Grupul imobiliar israelian Hagag, care a accesat recent România ca primă piață în afara țării de origine, pregătește construcția unui bloc cu 35 de apartamente de lux în apropierea reședinței președintelui Klaus Iohannis din cartierul bucureștean Primăverii, pe un teren cumpărat anul trecut de la omul de afaceri Iulian Aronovici cu peste 3.200 de euro/metru pătrat. În paralel, compania intenționează să cumpere fosta reședință a ambasadorului SUA de pe bulevardul Kiseleff tot de la Aronovici. (Profit.ro)

5. Lanțul britanic de supermarketuri Waitrose testează vânzările de produse de bază la vrac, încurajând clienții să își aducă propriile recipiente. Compania va avea disponibile în acest sistem atât produse alimentare, cât și alcoolice sau de curățat. Mișcarea vine pe fondul eforturilor companiilor de profil de a reduce cantitatea de plastic și hârtie utilizate în sistemul de retail. (Independent)

Bonus:

6. Lanțul de magazine de modă Forever 21, prezent și în România, este în discuții cu fondul de private equity Apollo Global Management pentru a obține lichiditate în caz că este nevoit să intre în faliment. (Business Insider)

7. Global Fashion Group, companie care operează patru platforme de e-commerce în 17 piețe emergente, plănuiește să se listeze pe bursa de la Frankfurt, pentru a strânge fonduri în valoare de $300 milioane. (Vogue Business)

Ți-ar mai putea plăcea
Costurile de împrumut ale României cresc vertiginos pe fondul războiului din Ucraina si au ajuns la cel mai ridicat nivel din ultimii 9 ani – Cronica de Business
Toyota a devenit cel mai mare producător auto – Cronica de Business